اخبار فرهنگی

رونمایی از پوستر نهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین

Farhang Agvam Iran01 800x600 - رونمایی از پوستر نهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین مارقوش تورکمن صحرا: طی مراسمی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان از پوستر نهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین رونمایی شد.
در فاصله یک هفته مانده به نهمین جشنواره اقوام ایران زمین ، پوستر این جشنواره رونمایی شد.

لازم به ذکر است، پوستر این جشنواره توسط آتلیه گرافیک کانون آگهی و تبلیغات ایده طراحی واجرا شده است.

این مراسم بعد از نشست خبری مدیر کل با اصحاب رسانه استان گلستان در حیاط این اداره کل و با حضور حجت الاسلام شیخ یعقوب مهدوی مشاور فرهنگی این اداره کل صورت گرفت.

همچنین در جمع خبرنگاران از سوی ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان شیخ یعقوب مهدوی به عنوان مشاور فرهنگی این اداره کل معرفی ومنصوب شد.

ابراهیم کریمی طی سخنانی گفت : من زمانی که در بندرگز فرماندار بودم شیخ یعقوب مهدوی رئیس ارشاد این شهرستان بود و من از نزدیک با اندیشه های این عالم وارسته آشنا بودم.

شیخ یعقوب مهدوی که ریاست اداره فرهنگ و ارشاد گرگان را بر عهده دارد نیز طی سخنان کوتاهی گفت : بنده نیز شناخت خوبی از این حوزه دارم و امیدوارم بتوانم در کنار مدیریت توانمند و همکاری خبرنگاران نسبت به تحول در این حوزه اقدام کنیم.

Farhang Agvam Iran02 800x600 - رونمایی از پوستر نهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمینFarhang Agvam Iran03 800x600 - رونمایی از پوستر نهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمینFarhang Agvam Iran04 800x600 - رونمایی از پوستر نهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا