دایرة‌المعارف

۲۸ رویداد فرهنگی و هنری در گنبدکاووس انجام شد

نقل قول:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس:

۲۸ رویداد فرهنگی و هنری در گنبدکاووس انجام شد…

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس گفت: ۲۸ رویداد فرهنگی و هنری توسط این اداره انجام شد.
خبرگزاری فارس: ۲۸ رویداد فرهنگی و هنری در گنبدکاووس انجام شد

سید محمدرضا داورزنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این رویدادها شامل کنسرت موسیقی، اجرای نمایش، عصر شعر، نمایشگاه کتاب، کارگاه نقاشی خیابانی، نمایشگاه های هنری و جشنواره استانی تئاتر هستند.

وی افزود: برخی از ادارات گنبدکاووس در برگزاری این رویدادها با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان همکاری داشتند.

۵ کنسرت موسیقی و ۴ برنامه نمایشی در گنبدکاووس برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس تعداد کنسرت‌های موسیقی برگزار شده را پنج مورد ذکر و خاطرنشان کرد: این کنسرت‌ها توسط گروه‌های موسیقی «مشتاق»، «آریس»، «واله»، «شهریار» و «درخشانی» برگزار شد.

داورزنی تصریح کرد: این کنسرت‌ها به مناسبت‌های مختلفی همچون اعیاد سعید قربان و غدیر و میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به اجرا درآمدند.

به گفته وی، چهار گروه نمایشی نیز در شش ماه دوم سال ۱۳۹۱ آثار خود را با نام‌های «رو پام تکیه نکن»، «سیاوش در آتش»، «سل» و «دیر وقته» اجرا کردند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر سال ۱۳۹۱ در گنبدکاووس برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر سال گذشته در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دو نمایش از مجموع چهار نمایش فوق در قالب جشنواره فوق به اجرا درآمدند.

داورزنی ادامه داد: در این مدت پنج برنامه عصر شعر با عناوین «عصر شعر ولایت و بصیرت»، «شعر آئینی وحدت»، «عصر شعر با کاروان انقلاب اسلامی»، «عصر شعر و موسیقی ترکمن و انقلاب» و «عصر شعر خداحافظ» برگزار شد.

وی اضافه کرد: همچنین در شش ماه گذشته سه نمایشگاه کتاب در ادارات زندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گنبدکاووس به اجرا درآمدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس گقت: در شش ماه دوم سال ۱۳۹۱ یک کارگاه نقاشی خیابانی و یک دوره جشنواره استانی تئاتر نیز برگزار شد.

داورزنی با بیان اینکه در جشنواره فوق هفت نمایش به اجرا درآمدند، افزود: این جشنواره دارای بخش‌های مختلفی همچون جلسات نقد و بررسی، کارگاه نمایشنامه‌نویسی عروسکی، نمایشگاه عکس و کارگاه آموزشی کارگردانی بود.

مارقوش ترکمن صحرا
شرکت بازرگاني و گردشگري
www.margush.ir

گنبد کاووس – پاساژ شهرداري، واحد 12
Tel: 0172 – 222 12 28
TelFax: 0172 – 229 14 49
Mobile: 0939 229 14 49

استفاده از مطالب سايت با قيد منبع مانعي ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا