اخبار فرهنگی

کنگره مختومقلی فراغی

در برگزاری کنگره مختومقلی فراغی باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد…

مارقوش – به نقل از ایرنا – مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: برای برگزاری باشکوه کنگره مختومقلی فراغی باید برنامه ریزی و هماهنگی لازم صورت گیرد.

ˈعلی نذیریˈ روز یکشنبه در نشستی که برای برنامه نکوداشت شاعر بلندآوازه ترکمن مختومقلی فراغی در استانداری گلستان برگزار شد، بر ضرورت برنامه‎ریزی درست تأکید و ابراز امیدواری کرد: با آمادگی کامل دستگاه‎های اجرایی استان شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل حساسیت ملی و بین‎المللی کنگره مختومقلی فراغی، باید برنامه‎ریزی و هماهنگی لازم در این زمینه اتخاذ شود.

وی اظهار کرد: همه ساله در اردیبهشت مراسمی به منظور نکوداشت شاعر ایرانی ترکمن ˈمختومقلی فراغیˈ برگزار می‎شود که دستگاه‎های اجرایی استان برای بهتر برگزار شدن این برنامه باید هم فکری کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان تصریح کرد: همه دستگاه‎های اجرایی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان زحمات زیادی در سال‎های گذشته برای برگزاری نکوداشت مختومقلی فراغی کشیده اند و این انتظار وجود دارد در سال 93 نیز شاهد برگزاری باشکوه این مراسم در استان گلستان باشیم.

سمینار بین المللی مختومقلی فراغی شاعر و عارف ایرانی ترکمن در روزهای 20 تا 23 اردیبهشت سال 1393 در استان گلستان و در شهر گنبدکاووس و در روز 24 اردیبهشت در شهر عشق آباد برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

مارقوش ترکمن صحرا / شرکت گردشگری و تفریحی و نمایشگاهی گلستان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا