کشتـی آلیـــش گنبـد

مهمترین رویداد ورزشی استان گلستان؛ از 4 خرداد در گنبد کاووس آغاز می‌شود …

1 - مهمترین رویداد ورزشی استان گلستان؛ از  4 خرداد در گنبد کاووس آغاز می‌شود ...
آنه محمد بیات
مسئول روابط عمومی برگزاری مسابقات آسیایی کشتی آلیش

آلیش گنبد به نقل از اولکامیز:

چند روز دیگر بزرگترین رویداد ورزشی استان گلستان در گنبد رقم می‌خورد. چهارم خرداد مسابقات آسیایی کشتی آلیش در شهر گنبد استارت می خورد. در این‌باره با آنامحمد بیات مسئول روابط عمومی این مسابقات گفتگو کردیم .
مسئول روابط عمومی مسابقات کشتی آلیش در گنبد به خبرنگار اولکامیز گفت: گنبد تا چند روز دیگر میزبان پنجمین مسابقات آسیایی کشتی آلیش است این مسابقات در سالن المپیک از چهارم تا دهم خرداد شروع می شود که 20 کشور آسیایی در دو سطح بانوان و آقایان در این مسابقات شرکت می کنند.

وی افزود: مهندس حمیدی فرماندار گنبد مسئول برگزاری مسابقات کشتی آلیش است و غفاری نیز دبیر ستاد می باشد و قپفلاح نماینده فدراسیون می باشد . طی جلسه ای که داشتیم 8 کمیته تعیین شد و مسئولان کمیته ها نیز مشخص شد که به قرار ذیل است :
شاکری کمیته تشریفات ، داورزنی کمیته فرهنگی ، حاج ستار تاتار کمیته پشتیبانی ، فرزانه جعفری کمیته بانوان، دکتر بدیعی کمیته پزشکی .

31 - مهمترین رویداد ورزشی استان گلستان؛ از  4 خرداد در گنبد کاووس آغاز می‌شود ...

آنا محمد بیات مسئول روابط عمومی مسابقات آسیایی کشتی آلیش در گنبد اظهار داشت : این مسابقات با حمایت مسئولین شهرستان گنبد از جمله فرماندار و همکاری شهرداری و شورای شهر گنبد برگزار می شود.

وی افزود: گنبد شهری تاریخی است که برج قابوس با قدمت هزار ساله را در خود جای دارد . در این شهر قومیت های گوناگون مسالمت آمیز و در کمال آرامش با هم زندگی می کنند متاسفانه شهر گنبد بعنوان دومین شهر استان که از نظر تاریخی مورد توجه گردشگران است از کمبود هتل رنج می برد و این امر همت مسئولین برای جذب سرمایه گذار را می طلبد .

آنا محمد بیات: مسئول روابط عمومی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا