تورهای خارج از کشور

مدارک لازم اخذ ویزای برزیل

مدارک لازم اخذ ویزای برزیل

جهت تقاضای روادید برزیل، حضور متقاضی الزامی نیست و مصاحبه انجام نمی‌گیرد؛ نماینده یا وکیل متقاضی می‌تواند نسبت به تحویل مدارک و اخذ ویزا اقدام نماید.

آدرس سفارت برزیل در تهران : خیابان ولی‌عصر، خیابان زعفرانیه، خیابان بهار، نبش خیابان یکتا، شماره ٢.
تلفن : ٢٢٧٥٣١٠٨-٠٢١ //// ٢٢٧٥٣٠١٠-٠٢١

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب …

اولین مرحله برای درخواست روادید هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای روادید است. این فرم باید در دو نسخه و برای هر کدام از همراهان به صورت جداگانه تکمیل شده و عکس متقاضی نیز به آن الصاق گردد.
توجه: به دلیل تعداد زیاد متقاضیان در ماه‌های تابستان و هم‌چنین قبل از تعطیلات نوروز، ممکن است بررسی مدارک و صدور ویزا زمان بیشتری بطلبد. بهتر است برای قطعی‌کردن تاریخ سفر، به این زمان‌ها توجه داشته باشید.

مدارک موردنیاز:

از کلیه‌ی مدارک باید یک سری کپی موقع تحویل پرونده موجود باشد. اصل مدارک بعد از مطابقت به شما بازگردانده می‌شود و کپی آن‌ها در پرونده‌ی شما در سفارت برزیل خواهد ماند.
کلیه‌ی مدارک فارسی باید ترجمه‌ی رسمی انگلیسی شده و به تائید وزارت امور خارجه رسیده باشد.

یک: شناسنامه ایرانی؛

دو: گذرنامه؛
اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از پایان مدت زمان ویزای درخواستی باشد. کپی را باید از صفحات یک تا پنج گذرنامه و همین‌طور صفحاتی که در آن‌ها مهر روادید خورده تهیه کنید.

سه: سه قطعه عکس رنگی
توجه: در صورتی که اسامی همراهان در گذرنامه‌ی درخواست‌کننده‌ی روادید ذکر شده باشد، برای هر کدام از همراهان باید دو قطعه عکس رنگی در مدارک موجود باشد.
ویژگیهای ضروری عکس مورد نظر: عکس رنگی، زمینه سفید، تمام رخ، کم‌تر از سه‌ماه پیش گرفته شده باشد، کاملاً با ظاهر فعلی صاحب عکس هم‌خوانی داشته باشد، در ابعاد ٤٠ در ٦٠ میلی‌متر،فاصله‌ی بین سطح بالای سر و چانه در تصویر صورت ٣٢ میلی‌متر.

چهار:
آدرس محل سکونت، شغل و محل کار متقاضی به صورت کامل و دقیق.

پنج:
در صورت اشتغال به کار، مدارکی که نشان‌گر شغل و اعتبار شغلی متقاضی باشد (مانند کپی روزنامه رسمی، پروانه کسب، گواهی اشتغال به کار به نام مسافر، میزان حقوق دریافتی، تاریخ مرخصی مطابق با تاریخ رفت و برگشت)

شش:
در صورت بازنشستگی از کار، گواهی بازنشستگی.

هفت:
در صورت اشتغال به تحصیل در هر مقطعی، مدارکی که نشان دهد مشغول تحصیل در ایران هستید؛ مانند کارت دانشجویی معتبر و گواهی اشتغال به تحصیل.

هشت:
اسناد رسمی منابع مالی؛ گواهی حساب بانکی به نام متقاضی با قید تاریخ افتتاح حساب. (میزان موجودی همراه با صورت گردش حساب

نه:
رضايتنامه‌ی محضری اجازه‌ی پدر برای فرزندان همراه در گذرنامه‌ی مادر.

ده:
اصل و کپی بلیط رفت و برگشت به مقصد برزیل.

یازده:
اصل و کپی تائیدیه‌ی رزرواسیون هتل در برزیل برای کل مدت اقامت.

بررسی مدارک به منظور صدور روادید، حداقل یک هفته طول می‌کشد. گاهی ممکن است این زمان طولانی‌تر نیز باشد، ولی تا دو هفته بعد از تحویل مدارک معمولاً مشخص شده که شما واجد دریافت ویزای توریستی برزیل هستید و یا خیر.

برچسب‌ها:
تور برزیل تورارزان برزیل جام جهانی جام جهانی2014 جام جهانی 2014 برزیل تور جام جهانی 2014 برزیل تور ویژه جام جهانی توربرزیل تورجام جهانی 2014برزیل تورجام جهانی2014 تور جام جهانی2014 برزیل جام جهانی برزیل تور جام جهانی2014 ویزای برزیل ویزای ارزان برزیل اخذویزای برزیل سفارت برزیل سفارت برزیل در تهران آدرس سفارت برزیل درتهران ویزا ویزای ارزان تورارزان

مارقوش ترکمن صحرا
شرکت بازرگاني و گردشگري
www.margush.ir

Tel: 0172 – 222 12 28
TelFax: 0172 – 229 14 49
Mobile: 0939 229 14 49

استفاده از مطالب سايت با قيد منبع مانعي ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا