اخبار فرهنگیمراسم مختومقلی فراغی

سخنان یولجان دلیجه عضو شورای شهر آق قلا پس از مراسم مختومقلی

مارقوش به نقل از اولکامیز:

آنا محمد (یولجان) دلیجه عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر آق قلا گفت: مراسم مختومقلی بعلت بی تجربگی‌ها با چالش‌ها و سختی‌هایی که داشت بحمدلله رضایت بخش بود.

وی افزود: برای برگزاری هر چه بهتر مراسم مختومقلی فرماندار، اعضای محترم شورا، شهردار،متولیان امر فرهنگ، مسئولین شهر، هنرمندان و شهروندان همکاری نزدیکی داشتند تا اولین کار فرهنگی شورا در سال مزین به فرهنگ و مراسمی که در خور شان مختومقلی و شهروندان انجام شود و آق قلا نیز مانند شهرهای دیگر جهت تجلیل و قدرگذاشتن به شخصیت عارف بزرگ ترکمن برنامه ای خوبی داشته باشد .

یولجان دلیجه با اشاره به اینکه با برگزاری اینگونه مراسم ها می توانیم توانمندی های فرهنگی هنری ادبی شهرستان مان را بیشتر و بهتر نشان دهیم گفت: جا دارد از تمامی مسئولین شهری به خصوص شهردار زحمت کش که با حمایتهای معنوی خود که موجب دلگرمی ما در انجام مراسم شد و همچنین فرماندار فرهنگ دوست شهرمان تقدیر و تشکر نمایم .

img53735cff74a47 - سخنان یولجان دلیجه عضو شورای شهر آق قلا پس از مراسم مختومقلی

عضو شورای شهر آق قلا اظهار داشت : احساس میکنم از مراسمی که در فضای باز صورت گرفت مهمانان و شهروندان رضایت کامل داشته و این مراسم موجب نشاط و همدلی و انسجام بیشتر شهروندان و گروههای مختلف فرهنگی – هنری – ادبی شهرستان شده است. همچنین مراسم مختومقلی باعث آمادگی و انسجام هر چه بیشتر برای برگزاری مراسمات دیگر فرهنگی شد.

وی افزود: از کسانی که با حمایتهای معنوی و بخصوص از کسانی که مساعدتهای مالی جهت برگزاری مراسم انجام دادند تشکر می نمایم .

آنامحمد دلیجه در پاسخ به سوال خبرنگار اولکامیز در باره برنامه های آتی شورا ی شهر در جهت تقویت مسائل فرهنگی گفت: قطعا کمیسیون فرهنگی شورا با همکاری متولیان امر جهت برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری به مانند مراسم شبی با آواز و شعر و سنتی، جنگ شادی و تجلیل از شاعران و فرهیختگان شهرستان اقدام خواهیم کرد.

لطیف ایزدی

*** *** ***

مارقوش / دايرة المعارف جامع ترکمن‌هاي جهان
www.margush.ir

استفاده از مطالب سايت با قيد منبع مانعي ندارد.
—————————

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. سلام، الله قوات… سنده ساغ بول.
      المیدام دیلینگیز انه دیلی یاغشی سؤزلأپ – قوللارینگیز تورکمنینگ فرهنگ، تاریخ و ادبیات اوغروندا آلادا ادمه‌گینه آرزوو ادیارین.
      شو سایت‌دان تورکمن یازوو قادالاری دیییپ آدیندا بیر کتاب باردیر شونی دوغون‌لارمیز آراسیندا یایرادینگ بلکی سیزیالی تورکمن ادبیات‌چی هم فرهنگی آلادا ادیان‌لارا پیدا بولار…
      باشینگیز دیک – گولوپ یاشانگ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا