اخـبــــــــار

خرید تنها 9 دستگاه اتوبوس طی 4 سال گذشته

نقل قول:

به گزارش مارقوش به نقل از خبرگزاری مهر:

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری گنبدکاووس اعلام کرد از سال 88 تا کنون توانستیم 9 دستگاه اتوبوس و 10 دستگاه مینی بوس جدید به ارزش 55 میلیارد ریال خریداری کنیم.

حمیدرضا حجی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر 30 دستگاه اتوبوس و 25 دستگاه مینی بوس برای جابجایی مردم گنبد داریم.

وی ادامه داد: 3 دستگاه اتوبوس فرسوده نیز بر اساس مصوبه شهرداری و توافق بین سازمان و اداره کتابخانه ها قرار است به صورت کتابخانه سیار در سطح شهر، پارکها و محلات قرار گیرد.

حجی زاده تصریح کرد: در طول سال هر هفته جمعه ها 9 دستگاه اتوبوس برای جابجایی نمازگزاران به نمازجمعه اهل سنت و شیعه در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در طول 18 روز به دلیل مناسبت های مذهبی و اعیاد جابجایی سرویس اتوبوس به صورت رایگاه انجام می شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: کلیه مراسمات کفن و دفن خانواده شهدا، بهزیستی و کمیته امداد به صورت رایگان است.

حجی زاده بیان کرد : این سازمان همکاری لازم را با بسیج، سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی برای مراسماتی که در طول سال برگزار می شود دارد.

وی در پایان بیان کرد: همچنین 2 دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس برای جابجایی مسافران نوروزی و گردشگران به صورت رایگان در نظر گرفته می شود.

برچسب‌ها: اخبار گنبدکاووس, گنبد کاووس, ترکمن صحرا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا