اخبار ورزشیکشتـی آلیـــش گنبـد

انتخابات کنفدراسیون مسابقات کشتی آلیش آسیا فردا در گنبدکاووس برگزار می‌شود

آلیش گنبد به نقل از ایرنا :

دبیر ستاد کشوری برگزاری رقابت های آلیش قهرمانی آسیا درگنبدکاووس گفت: همزمان با برگزاری پنجمین دوره رقابت های آلیش قهرمانی آسیا مجمع کنفدراسیون آلیش آسیا نیز درگنبدکاووس برگزار خواهد شد تا مسوولان جدید این کنفدراسیون مشخص شوند.

ˈرضا فلاحیˈروز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: در این مجمع، رییس، نایب رئیسان، اعضای هیات اجرایی و روسای کمیته های مختلف کنفدراسیون آلیش آسیا انتخاب می شوند.

وی گفت: مطمئنا در این انتخابات در بخش های مختلف نامزدهایی از ایران نیز حضور خواهند داشت و با توجه به میزبانی کشورمان امیدواریم بتوانیم کرسی های مهمی را در کنفدراسیون آسیایی این رشته بدست آوریم.

81176520 5717272 - انتخابات کنفدراسیون مسابقات کشتی آلیش آسیا فردا در گنبدکاووس برگزار می‌شود

فلاحی افزود: همچنین همزمان با این مسابقات کلاس ارتقاء داوری آسیا در دو بخش تئوری و عملی و نیز مجمع هیات موسس اتحادیه ˈکشتی های سنتی و با کمربند آسیاˈ نیز در این شهر برگزار خواهد شد که نشان دهنده اهمیت این دوره از رقابت ها است.

این مسوول درخصوص ورود تیم ها به گنبدکاووس افزود: کشور تاجیکستان دیروز وارد گنبدکاووس شد و سایر کشورها نیز طی امروز و فردا از طریق فرودگاه های امام و مشهد وارد کشور می شوند تا در این شهر مستقر شوند.

دبیرستادکشوری برگزاری رقابت های آلیش قهرمانی آسیادرخصوص رونداجرایی و آماده سازی مسابقات اظهار داشت: مسوولان گنبدی خصوصا فرمانداری، شهرداری و شورای شهر ، ورزش و جوانان، روسای کمیته های مختلف و به قولی می توان گفت همه گنبدی‌ها با توجه به داشته های شهرستان برای آماده سازی بستر مناسب بسیج شده اند ولی هنوز نواقصی وجود دارد که امید می رود تا زمان آغاز مسابقات برطرف شده و بتوانیم مسابقات به یاد ماندنی برگزار کنیم.

وی گفت: شنیده ام گنبد شهری ورزشی و ورزشدوست است، گنبدی ها در ورزش ایران جایگاه بسیار بالایی دارند و قهرمانان و ملی پوشان بسیاری در رشته های مختلف ورزشی از این شهر در تیمهای ملی حضور دارند.

فلاحی افزود: در کنار این سابقه درخشان در ورزش ایران و به رغم محرومیتهای موجودوکمبود امکانات سخت افزاری، گنبدکاووس شهری زیبا با مردمانی مهمان نواز است وتوانایی برگزاری رقابت های مختلف ورزشی را دارد، امیدوارم میزبانی رقابت های آلیش بتواند زمینه میزبانی های آتی این شهر دوست داشتنی را مهیا نماید.

پنجمین دوره رقابت های آلیش قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در روزهای چهارم الی هشتم خردادماه با حضور 26 کشور آسیایی در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار می شود.

در این دوره از رقابت‌ها کشتی‌گیران مرد در اوزان 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 و 100+ کیلوگرم و بانوان نیز در وزن‌های 52- ، 58- ، 66-، 76- و 76+ کیلوگرم مبارزه خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا